بانک اطلاعاتی فسیل های شاخص ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 681
نویسنده : فسیل شناس

اهمیت شناسایی دوره هایی  زمین شناسی به عنوان اصل و قاعده فراگیری علوم زمین مشخص و واضح است . زمان نقش عمده و تاثیر گذاری در تاریخچه زمین از بدو پیدایش تا کنون داشته است . زمین از بدو پیدایش تا کنون زمان طولانی را سپری کرده و در طول این مدت رخدادها و حوادث گوناگونی اتفاق افتاده که بر روی محیط و زمین شناسی جهان تاثیر گذاشته است .  بر اساس میزان تاثیر گذاری حوادث در زمین دوره های زمین شناسی تعریف شده است . که در هر دوره با توجه به خصوصیات چینه ای و فسیلی قابل تعریف و قابل انطباق با جهان  می باشد لذا با توجه به اهمیت دوره ها ی زمین شناسی و وجود سنگ واره های حاوی فسیل های شاخص جهانی ، بانک اطلاعاتی در همین رابطه  ایجاد نموده ایم .هدف این بانک دسترسی آسان کاربران به اطلاعات فسیل های شاخص در دنیا و پراکندگی آن در ایران می باشد .
علاوه بر اطلاعات ذکر شده مجموعه ای از اطلاعات دوره های زمین شناسی ، چینه شناسی و  رسوب شناسی دوره ها در ایران جمع آوری و در بخش های جداگانه ارائه شده است . عناوین زیر بخش های ارائه شده در این مجموعه می باشد .



رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: بانک اطلاعاتی فسیل های شاخص ایران ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
aliyeh در تاریخ : 1394/4/8/stratigraphiccolumn - - گفته است :
سلام من داشجوی ارشد چینه نگاری هستم میخواستم به بانک اطلاعاتی فسیلهای شاخص ایران دسترسی پیداکنم اگه امکانش هست در این مورد راهنماییم کنید ممنونم
پاسخ: با سلام فسیل های شاخص چه زمان زمین شناسی مد نظر شماست


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com